Szczegóły szkolenia
Diagnoza poziomu rozwoju językowego uczniów klas I-III szkół podstawowych oraz działania postdiagnostyczne wspierające realizację treści wynikających z podstawy programowej kształcenia ogólnego w zaburzeniach mowy i języka
Diagnoza poziomu rozwoju językowego uczniów klas I-III szkół podstawowych oraz działania postdiagnostyczne wspierające realizację treści wynikających z podstawy programowej kształcenia ogólnego w zaburzeniach mowy i języka

Diagnoza psychologiczno-pedagogiczna

Wydział Diagnozy i Współpracy z Poradniami

Brak adresatów

webinarium

Odbiorcami webinarium są psycholodzy, pedagodzy i logopedzi z poradni psychologiczno-pedagogicznych, którzy w codzinnej pracy stosują narzędzie oraz ci którzy posiadają wersję papierową narzędzia diagnostycznego pn. Test Rozwoju Językowego IBE. 

Zastrzegamy jednak, że szkolenie nie będzie obejmowało zagadnień z zakresu psychometrii, której znajomość jest niezbędna do stosowania narzędzia. 

Celem webinarium jest omówienie następujących zagadnień:

1) Zaburzenia języka i komunikacji.
2) Trudności diagnostyczne (terminologia, klasyfikacja medyczna, naukowa i orzecznictwo oświatowe).
3) SLI – specyficzne zaburzenia językowe. SLI a opóźniony rozwój mowy.
4) Diagnoza – Test Rozwoju Językowego.
5) Rozwijanie kompetencji językowej i komunikacyjnej. Wsparcie po diagnozie z wykorzystaniem baterii TRJ. Działania postdiagnostyczne uwzgledniające treści wynikającej z podstawy programowej.


Uczestnicy otrzymają materiały merytoryczne, przygotowane przez osobę prowadzącą, w trakcie webianrium.


platforma e-kursy.ore.edu.pl

Artur Matejkowski, 22/570 83 40, artur.matejkowski@ore.edu.pl

O zakwalifikowaniu się do udziału w webinarium decyduje adresat, kolejność zgłoszeń oraz posiadanie podczas szkolenia Testu Rozowju Językowego w wersji papierowej. Osoby zakwalifikowane do udziału w webinarium otrzymają informację pocztą elektroniczną wraz z linkiem do webinarium.

Webianrium odbędzie się w godz. 10.00-15.00.

Uwaga! Otrzymanie wiadomości e-mail informującej o pomyślnym przebiegu rejestracji on-line nie jest potwierdzeniem zakwalifikowania się na szkolenie. 


09.06.2022
Nieaktywny

12.05.2022
Nieaktywny

21.04.2022
Nieaktywny