Szkolenie metodyczne blended learning pt. „Rozwijanie kreatywności i postaw proinnowacyjnych uczniów z wykorzystaniem nowych technologii” skierowane jest do osób z uprawnieniami do nauczania w szkole podstawowej oraz do nauczania w szkołach ponadpodstawowych, zatrudnionych jako: nauczyciele, nauczyciele konsultanci, doradcy metodyczni, specjaliści placówek doskonalenia nauczycieli, którzy w swojej pracy dydaktycznej zainteresowani są tematyką proinnowacyjności. Szkolenie podzielone zostało na dwie grupy: dla nauczycieli kształcących dzieci w klasach I-VI szkoły podstawowej oraz nauczycieli kształcących dzieci i młodzież w klasach VII-VIII szkoły podstawowej i w szkole ponadpodstawowej.
Celem szkolenia jest wsparcie merytoryczne nauczycieli w rozwijaniu kompetencji w zakresie:
- zwiększenia wiedzy i umiejętności na temat rozwijania własnej kreatywności i postaw proinnowacyjnych z wykorzystaniem nowych technologii;
- zwiększenie wiedzy i umiejętności w zakresie rozwijania kreatywności i postaw proinnowacyjnych uczniów z wykorzystaniem nowych technologii;
- zapoznanie z przykładami dobrych praktyk;
- wykorzystanie zdobytej wiedzy i umiejętności w praktyce szkolnej.
Szkolenie będzie odbywało się w następujących grupach:
- Grupa I szkolenie dla nauczycieli klas I-VI szkół podstawowych: Część I (e-learningowa): 25 października do 30 listopada 2019 roku, część II (stacjonarna): 16-17 listopada 2019 roku;
- Grupa II szkolenie dla nauczycieli klas I-VI szkół podstawowych: Część I (e-learningowa): 25 października do 30 listopada 2019 roku, część II (stacjonarna): 17-18 listopada 2019 roku;
- Grupa III szkolenie dla nauczycieli klas VII-VIII szkół podstawowych oraz nauczycieli ze szkół ponadpodstawowych : Część I (e-learningowa): 25 października do 30 listopada 2019 roku, część II (stacjonarna): 16-17 listopada 2019 roku;
- Grupa IV szkolenie dla nauczycieli klas VII-VIIIszkół podstawowych oraz nauczycieli ze szkół ponadpodstawowych: Część I (e-learningowa): 25 października do 30 listopada 2019 roku, część II (stacjonarna): 17-18 listopada 2019 roku;