Spotkanie jest współfinansowane przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Organizacja i miejsce:
Spotkanie odbędzie się w Warszawie w Hotelu Holiday Park ul. Heroldów 1B.
Dojazd do hotelu: uczestnikom spotkania Organizator zapewnia dojazd autokarem spod Pałacu Kultury, zbiórka pod KINOTEKĄ (od strony al. Jerozolimskich) o godz. 10.20 w dniu 10 stycznia 2018r. Odjazd do hotelu o godz. 10.30.
Dojazd do hotelu: Metrem: z przystanku Metro Centrum do przystanku Metro Młociny a następnie autobusem 114 ( 3 przystanki – trzeba wysiąść na przystanku Muzealna).
W razie przyjazdu samochodem – Organizator zapewnia parking przy hotelu.
Organizator zapewnia wyżywienie i zakwaterowanie w ww. hotelu w pokojach 2-osobowych.
Szczegółowy program w załączniku (harmonogram oraz zakres tematyczny).
Uwaga:
W spotkaniu może uczestniczyć tylko jeden przedstawiciel z każdego samorządu.
Prosimy o niezgłaszanie się osób, które już uczestniczyły w naszych spotkaniach w terminach: 19–20 kwietnia 2017 r., 15–16 maja 2017 r., 21–22 czerwca, 25–26 września 2017 r. 6-7 listopada 2017 r. oraz 20-21 listopada 2017 r.
Liczba miejsc ograniczona.
Decyduje kolejność zgłoszeń.