Szczegóły szkolenia
Wczesne rozpoznawanie zaburzeń uczenia się czytania i pisania u dzieci i uczniów oraz planowanie działań postdiagnostycznych wspierających realizację podstawy programowej.
Wczesne rozpoznawanie zaburzeń uczenia się czytania i pisania u dzieci i uczniów oraz planowanie działań postdiagnostycznych wspierających realizację podstawy programowej.

Diagnoza psychologiczno-pedagogiczna

Wydział Diagnozy i Współpracy z Poradniami

pedagodzy, psycholodzy, specjaliści z poradni psychologiczno-pedagogicznych

webinarium

Odbiorcami webinarium są tylko i wyłącznie psycholodzy i pedagodzy z poradni psychologiczno-pedagogicznych, którzy posiadają wersję papierową narzędzi diagnostycznych: Bateria Testów Pisania, Bateria Testów Czytania oraz Bateria Testów Fonologficznych IBE. 

Celem webinarium jest zapoznanie jego uczestników z zasadami badania oraz obliczania i interpretowania wyników trzech narzędzi diagnostycznych, tj. Bateria Testów Pisania, Bateria Testów Czytania oraz Bateria Testów Fonologicznych, które posłużą diagnozie zaburzeń uczenia się czytania i pisania.

Uczestnicy otrzymają materiały merytoryczne, przygotowane przez osobę prowadzącą, w trakcie webianrium.


platforma e-kursy.ore.edu.pl

Artur Matejkowski, 22/570 83 40, artur.matejkowski@ore.edu.pl

O zakwalifikowaniu się do udziału w webinarium decyduje adresat, kolejność zgłoszeń oraz posiadanie podczas szkolenia wszystich trzech ww. baterii testów
w wersji papierowej. Osoby zakwalifikowane do udziału w webinarium otrzymają informację pocztą elektroniczną wraz z linkiem do webinarium. Webianrium odbędzie się w godz. 10.00 - 15.00.

Uwaga! Otrzymanie wiadomości e-mail informującej o pomyślnym przebiegu rejestracji on-line nie jest potwierdzeniem zakwalifikowania się na szkolenie. 


08.06.2022
Nieaktywny

11.05.2022
Nieaktywny

22.04.2022
Nieaktywny